Nejčastější dotazy
-
Je možné sledovat přenosy z Fortuna:Ligy na Fortuna TV?
Ano! Každý, kdo má svůj účet u Fortuny, může sledovat přenosy všech zápasů české nejvyšší fotbalové soutěže online nebo v naší mobilní aplikaci Fortuna. Již nemusíš hledat online streamy zápasů někde jinde. Máš je zdarma! -
Jak nakládáte s mými osobními údaji?
S osobními údaji nakládáme v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR) (EU) 2016/679.
Základní otázky týkající se GDPR najdete zde. -
Neudělil jsem marketingový souhlas, ale nyní si již přeji být informován o novinkách a nabízených bonusech prostřednictvím emailu či sms. Jak na to?
Je to jednoduché - po přihlášení na www.ifortuna.cz stačí jít do sekce "Nastavení" a "Změna údajů" (1).
V horní části obrazovky překlikněte na "Marketingové sdělení" (2), zaškrtněte políčko se souhlasem (3) a zda chcete být informován emaily, sms zprávami nebo obojím (4). Poté stačí kliknout na tlačítko "Změnit" (5). Od této chvíle vám již žádná nabídka neunikne!
-
Registruji se podruhé a nejde mi dokončit proces registrace Dočasného konta, co mám dělat?
Pravděpodobně jste v předchozích registracích uvedl stejné tel. č. nebo email. V takovém případě se prosím obraťte na naší zákaznickou podporu, kde Vám pomohou s dokončením registrace. -
Potřebuji ověřit platební metodu
Využijte kompletního návodu na ověření platební metody včetně obrázků. -
Jak funguje bonus "Vsaď 200 a získej 400"?
Je to jednoduché, stačí provést vklad na hráčské konto. Po uzavření sázek v celkové hodnotě počátečního vkladu (minimální kurz 1,5) získáte 200% z tohoto vkladu až do výše 400 Kč.
Sázky, u kterých byl využit CashOut, se nezapočítávají do požadovaného obratu.
Částka bude připsána na hráčské konto do 24 hodin po splnění podmínek bonusu. -
Jak se mohu zaregistrovat?
Na našich webových stránkách si můžete zřídit dočasné konto, které platí po dobu maximálně 30 kalendářních dnů. Během této doby můžete na kterékoliv naší pobočce následně registraci do Fortuna Klubu Plus dokončit. Nebo můžete přijít na naše pobočky, kde Vás rádi zaregistrujeme. Registraci zahájíte vyplněním registračního formuláře. -
Jaké údaje potřebuji k registraci na webu?
Ke zřízení dočasného konta je potřeba uvést jméno, prostřední jméno, příjmení, pohlaví, telefonní číslo, email, rodné číslo, datum a místo narození, občanství, prohlášení o politicky exponované osobě, adresu trvalého pobytu a kontaktní adresu (pokud se liší od trvalé). Zvolíte si také Vaše přihlašovací údaje – login , heslo a PIN. Login je přezdívka, která musí být jedinečná. Heslo je nutné k přihlášení na web. PIN slouží k ověření přihlášení klienta na pobočce. -
Co musím udělat pro úspěšné dokončení registrace?
Pro účely dokončení registrace je sázející povinen vyplnit a verifikovat své osobní údaje, jednotlivě si nastavit sebeomezující opatření, nebo jejich nastavení jednotlivě odmítnout, zaregistrovat a ověřit platební metodu a také navštívit některou z našich poboček s platným dokladem totožnosti. -
Mám bankovní účet, který není vedený na moje jméno. Co mám dělat?
Takový účet nelze ze zákona akceptovat pro účel ověření platební metody. Bankovní účet musí být veden na Vaše jméno. Pokud jste pouze disponentem a byla Vám vydána karta, která je registrována na Vaše jméno, můžete si zaregistrovat tuto platební kartu. V případě, že žádný takový bankovní účet/platební kartu nemáte, můžete využít možnosti založení bankovního účtu na Vaše jméno u některých bank zcela zdarma. -
Nechci si zakládat bankovní účet vedený na moje jméno. Co mám dělat?
V takovém případě můžete například využít celosvětově oblíbenou platební metodu Skrill, která funguje jako „virtuální peněženka“. K založení účtu na https://www.skrill.com/cz stačí jen pár kliků a pro ověření této platební metody vám postačí poslat foto obrazovky (viz příklad obrazovky níže – sekce nastavení, záložka osobní údaje) na e-mailovou adresu ifraudy@ifortuna.cz. Prosíme, ujistěte se, že při registraci u Skrillu zadáte jméno a e-mailovou adresu shodnou s údaji, které máte uvedeny u Fortuny. Pouze za tohoto předpokladu můžeme ověřit tuto platební metodu. Zůstatek na Skrillu může být pro tyto účely nulový, jako je uvedeno na příkladu. -
Jak ověřím Skrill jako platební metodu?
Celosvětově oblíbená platební metoda Skrill funguje jako „virtuální peněženka“. K založení účtu na https://www.skrill.com/cz stačí jen pár kliknutí a pro ověření této platební metody Vám postačí poslat foto obrazovky (viz příklad obrazovky níže – sekce nastavení, záložka osobní údaje) na e-mailovou adresu ifraudy@ifortuna.cz. Prosíme, ujistěte se, že při registraci u Skrillu zadáte jméno a e-mailovou adresu shodnou s údaji, které máte vedeny u Fortuny. Pouze za tohoto předpokladu můžeme ověřit tuto platební metodu. Zůstatek na Skrillu může být pro tyto účely nulový, jako je uvedeno na příkladu. -
Jak dlouho trvá ověření platební metody?
Ověření platební metody může být okamžitě, pokud použijete platební kartu, která podporuje 3D secure zabezpečení. U ostatních platebních karet se doba může lišit dle banky (dle rychlosti zpracovaní transakce v internetovém bankovnictví banky). Ověření online plateb z bankovních účtů může být už za 5 minut, zpravidla vždy do hodiny, ale v některých případech až druhý den (rychlost odezvy platebních systémů se velmi liší banka od banky a Fortuna tento fakt nemůže ovlivnit). Pokud systém narazí na chybu v procesu Vašeho ověření, budete kontaktování zákaznickou podporou, případně tak můžete učinit sami vyplněním kontaktního formuláře „Vklady a výběry“. -
Jak na ověření "ověření platební metody?"
K ověření platební metody může dojít provedením ověřovací platby ve výši 3 Kč – tuto platbu stačí zaslat jen jednou. Jestliže nechcete peníze zasílat a preferujete vkládání hotovosti, můžete využít alternativní způsob ověření. To znamená nahrání dokumentu do zabezpečeného prostředí v rámci vašeho konta, kterým prokážete, že jste majitelem bankovního účtu (např. scan výpisu z účtu) nebo disponentem platební karty (např. maskované číslo karty). -
Co je registr obyvatel a k čemu ho potřebuji?
Splnění registru obyvatel je nutné pro online sázení. Pokud chcete sázet pouze na našich pobočkách, registrem projít nemusíte. Takový typ registrací se uzavírá přímo na našich provozovnách, bez předchozího vyplnění registračního formuláře na webu. -
Jak projít registrem obyvatel?
Osoba pocházející z jiného členského státu EU než je Česká republika, plánující zůstat v Česku alespoň po dobu 3 měsíců, může požádat na ministerstvu vnitra o potvrzení přechodného pobytu. Každý držitel tohoto potvrzení je zároveň zapsán i do registru obyvatel. Pouze osoba zapsána v registru obyvatel může být následně v souladu s Herním plánem pro provozování hazardní hry čl. 4.3., bod 4.5. ověřena dálkovým způsobem, což je nezbytný krok k dokončení Registrace Fortuna.
Žádost vyřizuje kterékoliv pracoviště ministerstva vnitra nejdéle do 30 dnů od data podání. S ohledem na možné následné osobní kontakty s pracovištěm, na kterém byla žádost podána, lze za nejvhodnější považovat pracoviště příslušné podle místa hlášeného pobytu. Ke kladnému vyřízení žádosti je nezbytné doložit:
– cestovní doklad (tj. i průkaz totožnosti občana EU)
– doklad potvrzující účel pobytu, jde-li o zaměstnání, podnikání nebo jinou výdělečnou činnost anebo studium
– 1 fotografie
– doklad o zdravotním pojištění (nevyžaduje se, je-li účelem pobytu zaměstnání, podnikání nebo jiná výdělečná činnost)
– doklad o zajištění ubytování na území ČRFormuláře žádostí: zde »
Osoby pocházející ze zemí mimo EU budou zapsáni do registru obyvatel pouze na základě vyřízení trvalého pobytu.
Veškeré informace najdete na stránkách ministerstva vnitra:
zde »a
zde » -
Nechci se hlásit do registru obyvatel nebo uvádět platební metodu ani ověřovat Skrill
Pokud se nechcete hlásit do registru obyvatel, uvádět platební metodu či ověřovat Skrill, nabízíme Vám širokou škálu služeb pobočkového sázení. Váš tiket si také můžete připravit z pohodlí Vašeho domova a sázku dokončit na některé z našich poboček. -
Zapomněl jsem/chci změnit heslo
Po přihlášení na www.ifortuna.cz "Zapomenuté heslo" vyplňte datum narození a přesný tvar vaší přezdívky. Poté Vám bude na emailovou adresu, kterou máte vyplněnou ve svém profilu, zaslán odkaz na změnu hesla. Pokud heslo znáte, můžete si ho kdykoliv změnit na webu v sekci „ Nastavení“. -
Zapomněl jsem/chci změnit PIN
Dostavte se s platným dokladem totožnosti na kteroukoliv z našich provozoven. Na místě budete vyzván k zodpovězení bezpečnostních otázek. Po jejich úspěšném zodpovězení Vám bude umožněn reset PIN. V případě, že PIN znáte, můžete si ho kdykoliv změnit na naší provozovně nebo na webu v sekci „ Nastavení“.