X

Internetový prohlížeč, který používáte, není aplikací plně podporován.

Některé funkce nemusí fungovat korektně. Doporučujeme stáhnout některý z moderních internetových prohlížečů zde, alternativně lze užít zjednodušenou verzi stránek Fortuny.

Naše stránka používá cookies. Jejím používáním souhlasíte s podmínkami použití cookies. Rozumím

Pro zvýšení komfortu a možnosti optimálního využití všech funkcí si prosím zapněte ve svém prohlížeči Javascript. Návod

Sázkové příležitosti
Ligy

Nejčastější dotazy ke změnám

faq

Se změnou legislativy spojené se sázením od 1.ledna 2017 se vyrojilo spousta dotazů. Odpovědi na nejčastější otázky jsme pro vás sestavili do přehledné tabulky.

Otázka Odpověď
Mohu jako platební metodu přidat i kartu rodinného příslušníka (např. manželky)? Nemůžete. Vlastník platební karty musí být osoba na kterou je vedený účet u Fortuny. 
Jak dlouho trvá ověření platební metody? Platební metoda může být ověřena okamžitě, pokud použijete platební kartu, podporující zabezpečení 3D secure. U ostatních platebních karet se doba ověření může dle banky lišit (dle rychlosti zpracovaní transakce v internetovém bankovnictví). Ověření online plateb z bankovních účtů může trvat jen 5 minut, zpravidla maximálně hodinu. V ojedinělých případech však až druhý den (důvodem je rychlost odezvy platebních systémů, která se mezi bankami liší). V případě chyby při ověřování budete kontaktováni naší Zákaznickou podporou, případně se na nás můžete obrátit sami, a to vyplněním kontaktního formuláře s předmětem Vklady/výběry.
Co znamená kolonka "platba" při registraci platební metody?  "Platba" znamená způsob ověření platební metody prostřednictvím online převodu prostředků z Vašeho účtu. Takový převod lze realizovat prostřednictvím internetového bankovnictví.
Proč bych vám měl posílat své osobní údaje? Naše stávající požadavky na ověření jsou důsledkem nové loterijní legislativy (č. 186/2016 Sb.) a AML (č. 253/2008 Sb.) účinné od 1. ledna 2017. Těmto zákonným změnám podléhají všichni provozovatelé loterijních, sázkových a  hazardních her v Česku a pokud některé společnosti v tuto chvíli zvýšené požadavky na spektrum registračních údajů nemají, nepochybně se to změní v nadcházejících dnech.
Proč potřebujete znát moje rodné číslo? Abyste podle nového zákona mohli sázet, musíme prověřit Vaše osobní údaje v registru obyvatel. Rodné číslo je jedním z povinných údajů pomocí kterého ověřujeme věk sázejícího a fakt, že splňujete podmínky předepsané Ministerstvem financí. Těmto zákonným změnám podléhají všichni provozovatelé loterijních, sázkových a  hazardních her v Česku a pokud některé společnosti v tuto chvíli zvýšené požadavky na spektrum registračních údajů nemají, nepochybně se to v brzké době změní.
Jakým způsobem používáte mé osobní údaje a s kým je sdílíte? Osobní údaje, které nám poskytnete, používáme výhradně k ověřením souvisejím s aktuálním zákonem “O některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu” (č. 253/2008 Sb.). S veškerými daty nakládáme v souladu s nejvyššími bezpečnostními standardy srovnatelnými s bankovními domy.
Stačí pro ověření poslat peníze jen jednou? Ano.
Nepřišla mi SMS ohledně potvrzení výběru na pobočce, co mám dělat? V tomto případě prosím kontaktujte Zákaznickou podporu.
Mám registrovanou a neověřenou platební metodu, kterou nepoužívám a rád bych si jí změnil Pokud máte zaregistrovanou neověřenou platební metodu, která již není aktuální (například bankovní účet, který již nepoužíváte), můžete provést změnu této metody sami. Stačí kliknout na číslo účtu (ikonka tužky) nebo na maskované číslo karty v sekci „Dotace konta“, kde vidíte všechny své platební metody. V případě problému nebo požadavku vložení jiného typu platební metody kontaktujte Zákaznickou podporu.

Obecné změny, které se týkají vašich účtu jsme pro Vás sepsali v tomto článku. Přehled legislativních úprav, platných od 1. 1. 2017 pak najdete zde. V případě dalších dotazů či nejasností kontaktujte naši Zákaznickou podporu.

S ohledem na množství dotazů jsme se rozhodli na vaše dotazy reagovat nyní i zde v diskuzi, tak abychom vám proces co nejvíce usnadnili. FortunaAdministrátor Vám bude k dispozici během pracovních dnů v čase 9-17, v ostatních časech nárazově.

Nový příspěvek
8-) :-& :-/ c[] ;-) *bomb* *box* *broken* *cafe* :,-(
*idea* :-D *love* *$* *poo* :-( :-O :-! :-) :-P
26.8.2017 13:59:20 FoxSlet
Pri dobijeni konta neprisla potvrzovaci sms. Pres 3D secure nevite nekdo v cem je problem ? ... dik 8-)
16.7.2017 12:35:26 tyrbanyn1
proc ne muzu datovat penise pres svoji stranku
6.3.2017 23:10:04 Vladini
Dobrý den, proč mi nejde spustit Casino, jenom demo režim? Děkuji předem za odpověď