X

Internetový prohlížeč, který používáte, není aplikací plně podporován.

Některé funkce nemusí fungovat korektně. Doporučujeme stáhnout některý z moderních internetových prohlížečů zde, alternativně lze užít zjednodušenou verzi stránek Fortuny.

Naše stránka používá cookies. Jejím používáním souhlasíte s podmínkami použití cookies. Rozumím

Pro zvýšení komfortu a možnosti optimálního využití všech funkcí si prosím zapněte ve svém prohlížeči Javascript. Návod

Sázkové příležitosti
Ligy
Nabídka dle data
Nabídka dle sportu

Nabídka dle kurzu

1.01.
1.5

Může se hodit

  • Nápověda
  • Kontakty
  • Online podpora
  • Seznam poboček
  • Jak sázet?

Nejčastější dotazy ke změnám

faq

Se změnou legislativy spojené se sázením od 1.ledna 2017 se vyrojilo spousta dotazů. Odpovědi na nejčastější otázky jsme pro vás sestavili do přehledné tabulky.

Otázka Odpověď
Mohu jako platební metodu přidat i kartu rodinného příslušníka (např. manželky)? Nemůžete. Vlastník platební karty musí být osoba na kterou je vedený účet u Fortuny. 
Jak dlouho trvá ověření platební metody? Platební metoda může být ověřena okamžitě, pokud použijete platební kartu, podporující zabezpečení 3D secure. U ostatních platebních karet se doba ověření může dle banky lišit (dle rychlosti zpracovaní transakce v internetovém bankovnictví). Ověření online plateb z bankovních účtů může trvat jen 5 minut, zpravidla maximálně hodinu. V ojedinělých případech však až druhý den (důvodem je rychlost odezvy platebních systémů, která se mezi bankami liší). V případě chyby při ověřování budete kontaktováni naší Zákaznickou podporou, případně se na nás můžete obrátit sami, a to vyplněním kontaktního formuláře s předmětem Vklady/výběry.
Co znamená kolonka "platba" při registraci platební metody?  "Platba" znamená způsob ověření platební metody prostřednictvím online převodu prostředků z Vašeho účtu. Takový převod lze realizovat prostřednictvím internetového bankovnictví.
Proč bych vám měl posílat své osobní údaje? Naše stávající požadavky na ověření jsou důsledkem nové loterijní legislativy (č. 186/2016 Sb.) a AML (č. 253/2008 Sb.) účinné od 1. ledna 2017. Těmto zákonným změnám podléhají všichni provozovatelé loterijních, sázkových a  hazardních her v Česku a pokud některé společnosti v tuto chvíli zvýšené požadavky na spektrum registračních údajů nemají, nepochybně se to změní v nadcházejících dnech.
Proč potřebujete znát moje rodné číslo? Abyste podle nového zákona mohli sázet, musíme prověřit Vaše osobní údaje v registru obyvatel. Rodné číslo je jedním z povinných údajů pomocí kterého ověřujeme věk sázejícího a fakt, že splňujete podmínky předepsané Ministerstvem financí. Těmto zákonným změnám podléhají všichni provozovatelé loterijních, sázkových a  hazardních her v Česku a pokud některé společnosti v tuto chvíli zvýšené požadavky na spektrum registračních údajů nemají, nepochybně se to v brzké době změní.
Jakým způsobem používáte mé osobní údaje a s kým je sdílíte? Osobní údaje, které nám poskytnete, používáme výhradně k ověřením souvisejím s aktuálním zákonem “O některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu” (č. 253/2008 Sb.). S veškerými daty nakládáme v souladu s nejvyššími bezpečnostními standardy srovnatelnými s bankovními domy.
Stačí pro ověření poslat peníze jen jednou? Ano.
Nepřišla mi SMS ohledně potvrzení výběru na pobočce, co mám dělat? V tomto případě prosím kontaktujte Zákaznickou podporu.
Mám registrovanou a neověřenou platební metodu, kterou nepoužívám a rád bych si jí změnil Pokud máte zaregistrovanou neověřenou platební metodu, která již není aktuální (například bankovní účet, který již nepoužíváte), můžete provést změnu této metody sami. Stačí kliknout na číslo účtu (ikonka tužky) nebo na maskované číslo karty v sekci „Dotace konta“, kde vidíte všechny své platební metody. V případě problému nebo požadavku vložení jiného typu platební metody kontaktujte Zákaznickou podporu.

Obecné změny, které se týkají vašich účtu jsme pro Vás sepsali v tomto článku. Přehled legislativních úprav, platných od 1. 1. 2017 pak najdete zde. V případě dalších dotazů či nejasností kontaktujte naši Zákaznickou podporu.

S ohledem na množství dotazů jsme se rozhodli na vaše dotazy reagovat nyní i zde v diskuzi, tak abychom vám proces co nejvíce usnadnili. FortunaAdministrátor Vám bude k dispozici během pracovních dnů v čase 9-17, v ostatních časech nárazově.

Nový příspěvek
8-) :-& :-/ c[] ;-) *bomb* *box* *broken* *cafe* :,-(
*idea* :-D *love* *$* *poo* :-( :-O :-! :-) :-P
19.2.2017 9:11:44 Antony21
Prosím ,kdy se připíše těch 1000bodů ?
2.2.2017 21:02:22 tonak104
Prosím ,kdy se připíše těch 1000bodů ?
25.1.2017 8:23:41 VERCA-1
ještě jsem nedostal těch 1000 bodu proč
22.1.2017 16:33:06 berdy123
mam doplnene povinne udaje staci to na odmenu?
20.1.2017 16:39:08 RomanHovorak
Dobrý den,budu po doplnění údajů a pokračování v sázení(pouze kurzové sázky) zapsán do nějakého seznamu hazardních hráčů,nebo něco podobného?
30.1.2017 1:20:15 vanishd
ne, to bude až někdy v roce 2019
20.1.2017 7:26:20 born2trip
Dobrý den, Jak dlouho trvá ověření rodného čísla? Proč mi nejde posílat výhry na účet?
15.1.2017 8:47:43 dzuryla
nemam ucet ani platebni kartu budu smet vkladat penize na ucet tak jak doposud na pobocce?
12.1.2017 0:25:12 gladysz
itnarezub ínarsaz
11.1.2017 21:34:35 otokar
nechapu proc nekteri nadavate na Babise,kdyz tyto opatreni spadaji pod ministerstvo vnitra, delaji vse aby cesti obcane byli pod policejnim dohledem,jak prohlasil kandidat na prezidenta p Horacek, obcane predstavuji stado tupcu,kdyz zvolilo Zemana prezidentem
8.1.2017 11:34:37 Fedar
dobrý den musim mit vyplněnou kolonku platebni metoda když chodim na pobočku nabijet dekuji Fedár
8.1.2017 12:04:18 Petr-76
Zatím nemusíš, námořníku. Šťastnou plavbu. c[]
9.1.2017 10:09:03 FortunaAdministrator
Dobrý den, limit pro výběr a vklad na pobočce je 5000 Kč/den, tak jestli se vejdete do této hranice. NIcméně, přijde doba, kdy pro online hraní budete muset mít účet vždy.
8.1.2017 10:23:58 hanss1982
Gopay prosím, ne Gipsy, fuuuuj
8.1.2017 10:23:36 hanss1982
Příspěvek porušil pravidla diskusního fóra a byl vymazán.
8.1.2017 9:47:06 hanss1982
Dobrý den, už nebude možné využívat službu Gipsy? Popřípadě, jaké finanční služby pro dotaci konta budou k dispozici? Děkuji
8.1.2017 10:15:58 Petr-76
Pokud nejste příznivcem hudební skupiny Ortel, můžete službu Gipsy i nadále využívat. V opačném případě nikoliv.
8.1.2017 10:25:21 hanss1982
Ježíši Banga Tvl hnus, omlouvám se,šlo mi o Gopay
9.1.2017 10:06:37 FortunaAdministrator
Dobrý den, mám dojem, že Gopay není podporováno, ale ještě to ověřím :-)
8.1.2017 8:30:43 slaviasaint
Hello, will Fortuna be making it possible for us to use our account when we are outside Czech Republic?
7.1.2017 23:17:59 fukuhara
Příspěvek porušil pravidla diskusního fóra a byl vymazán.
7.1.2017 20:15:39 Simon190
Sazet je drobi sai aportu fakutla nes jit na pivo to je Sazet nes porat penize at se fortuna je nastete wow Fortuna. Cz krasny novy rok 2017 vanoce biji fatk dobry a snik je Kaki dobrej a 2017 je dobry :-)
7.1.2017 20:26:09 friml87
ty dobrá čecha :D
7.1.2017 16:43:22 peggynka1
Dobrý den kdy mě připíšete 20.- za soutěž vaše sazky
9.1.2017 10:05:06 FortunaAdministrator
Dobrý den, během tohoto týdne bude vyhodnoceno.
9.1.2017 15:38:55 peggynka1
děkuji za odpověd
9.1.2017 16:38:00 peggynka1
furt nic :-& :-& :,-( :,-( :,-(
9.1.2017 18:05:58 FortunaAdministrator
Dobrý den, během tohoto týdne. Od 9.1. do 13.1. :-).
7.1.2017 11:15:17 houmrsimpson
Dobrý den, v osobních údajích máme vyplnit položky - Položky označené symbolem * jsou povinné. Bydliště je automaticky uvedeno na Kajmanských ostrovech, ale já nemůžu nic opravit, jelikož mi s položkami nejde nijak manipulovat. Když nakonec zakliknu "odeslat", tak mi to napíše, že jsem nevyplnil korespondenční adresu, která však není ozačena hvězdičkou, jako povinná. Co mám dělat? Děkuji za odpověď.
9.1.2017 10:04:42 FortunaAdministrator
Dobrý den, nejrychlejší cesta, jak toto opravit, je navštívit některou z našich poboček a opravit údaje tam. Přípandě, pokud nebudete mít cestu okolo pobočky, kontaktujte naše zákaznické centrum: https://www.ifortuna.cz/cz/kontakty/index.html
7.1.2017 0:24:21 REVERENDFILIP
Zdravim, takže když vůbec nemám bankovní účet, tudíž Vám ho nemohu dodat, je aspoň možné vkládat a vybírat max 5000,- na pobočce a můj fortuna účet bude funkční ? Díky za odpověd.
7.1.2017 17:08:31 peggynka1
do 1.6 pak budeš muset mit učet
6.1.2017 18:57:10 anjelik8
Dobrý den,doplnila som svoje rodne cislo....dnes som otvorila ucet, a to zelene policko,doplnit udaje tam uz nemam,ale ucet som nezadavala.je to v poriadku?
6.1.2017 23:14:35 FortunaAdministrator
Příspěvek porušil pravidla diskusního fóra a byl vymazán.
6.1.2017 18:34:43 friml87
Technický dotaz k aplikaci fortuna do mobilu..uvedu přiklad mam na konte 199.81.- ale ve skutečnosti vidim na konte 200.- Ale vsadit,samozřejme za 200.- nemohu ..Je to matoucí chtelo by to spravit,aby to ukazovali i halíře
6.1.2017 23:12:51 FortunaAdministrator
Dobrý den, předám kolegům
6.1.2017 18:14:56 Almelo
dekuji ale potom nechapu proc do poloviny prosince jsem mohl z me karty dobijet ucet u fortuny a od vanoc mi to sdeli nepodporovany typ karty a nelze dobit ucet pouzivam stejnou kartu platim kartou letentku a ostatni platby jen u fortuny jsem out byl jsem v bance a sdeili mi ze mam vse v poradku prosim kde je chyba dekuji za odpoved
6.1.2017 23:11:15 FortunaAdministrator
Dobrý večer, myslím, že tento specifický případ nejlépe vyřešíte přímo s oddělením, které se stará o platby. Mohu Vás poprosit, abyste jej kontaktoval na tomto formuláři, prosím? https://www.ifortuna.cz/cz/kontakty/kontaktni_formular_ikonto/index.html?referer=fraud
6.1.2017 16:59:06 Almelo
dobry den prosim mate tjisteno jak dale postupovat u obcana CR se zahranicnim kontem uctu ma smysl pokracovat v overovani udaju nebo vzhledem k uctu bude zamitnut dekuji
6.1.2017 17:29:06 FortunaAdministrator
Dobrý den, odpověď pro Vás mám, ale nepotěším Vás. Zaregistrovat ho teď můžete, ale ověřit půjde až během příštího týdne. Ze zahraničního účtu můžete po ověření dotovat, nicméně nejde na něj převést výhru.
6.1.2017 16:14:01 ENS-2
Dobrý den,jsem zásadní nepřítel platebních karet,proto jí nepoužívám vůbec nikde. U Vás vkládám hotovost na pobočce s pomocí karty Fortuna a pokud budu u Vás sázet,chci v tomhle způsobu platby pokračovat. Tenhle dotaz už píšu podruhé,ještě jste mi na něj neodpověděli. Pokud to nepůjde,tak u Vás bohužel skončím. Díky za odpověď. Rych Antonín
6.1.2017 16:46:01 friml87
vkladat na pobočce můžeš dál
6.1.2017 17:32:08 FortunaAdministrator
Dobrý den, vklady a výběry na pobočce jsou k dispozici s omezujícím limitem 5000 Kč/24 hodin. Omlouvám se za nezodpovězení Vašeho prvního dotazu, komunita je mimořádně moderována teprve od včerejšího dne.
6.1.2017 15:27:48 Jotka
Budou se číselka někdy sázet i přes internet,tak jako to mají některé jiné sazkové společnosti. :-&
6.1.2017 15:30:12 FortunaAdministrator
Dobrý den, plánujeme to.
6.1.2017 14:45:28 Simon190
Saset je dobrej nes na pivo *bomb*
6.1.2017 14:44:11 Simon190
8-)
6.1.2017 14:43:23 Simon190
Příspěvek porušil pravidla diskusního fóra a byl vymazán.
6.1.2017 14:42:34 pavelmll
kdy poběží online casíno
9.1.2017 10:01:55 FortunaAdministrator
Dobrý den, casino bude spuštěno v průběhu měsíce ledna.
6.1.2017 12:59:08 macek*1*
Příspěvek porušil pravidla diskusního fóra a byl vymazán.
6.1.2017 12:42:10 alno1975
Dobrý den, změnil se také zpusob vyplacení na účet prosím ? Od včerejšiho večera čekám na potvrzení SMS a stále nic. Děkuji
6.1.2017 12:51:31 FortunaAdministrator
Dobrý den, vidím, že máte vše v pořádku ověřené, požadavek by také zadán. Poprosím o trpělivost, výběr bude proveden.
6.1.2017 9:14:06 Blšany
Dobrý den,prosím,zda mi můžete sdělit,proč mi nejsou připisovány body v případě,že vsadím sázku přes internet?Děkuji
6.1.2017 9:47:11 FortunaAdministrator
Dobrý den, splňují tikety, za které Vám nebyly přičteny body, níže uvedená pravidla: Body se připočítávají za předzápasové sázky s minimálním kurzem 5.0 a za LIVE sázky s minimálním kurzem 2.0.
6.1.2017 7:52:03 maradona
Co se změnilo, že nemohu otevřít LIVE SÁZKY ? Děkuji
6.1.2017 9:57:55 FortunaAdministrator
Dobrý den, nemělo by se měnit nic, můžete nějak specifikovat termín "nemohu otevřít"?
6.1.2017 7:28:35 Roxana01
proč mám mít platební metodu,vklady a výběry dělám na pobočce
6.1.2017 10:00:01 FortunaAdministrator
Dobrý den, v přechodném období můžete využívat dále dotaci a výběry na pobočkách, jen je tam limit 5000 Kč/24 hodin.
5.1.2017 22:04:24 Billy31
Ahoj, sázím už 6 let pro zábavu a zatím jsem z účtu nikdy nic nevybral - pouze Fortunu dotuji. Takže pokud nebudu už moct dál vsázet, tak konečně budu v plusu *$*
6.1.2017 10:01:28 FortunaAdministrator
Dobrý den, zde platí to samé jako výše, je možnost účet dobíjet na pobočce.
5.1.2017 21:31:49 peggynka1
Můžu se zeptat,proč jste nenechali starou mobilní verzi??Ne každý má skvělý mobil aby mu tam šla tahle verze,u ktere neni ani na live nabídce kalendář zápasů..Navic žere více dat a celkově je na nic..Proč když něco funguje vždy to nahradíte,nějakym paskvilem
6.1.2017 10:03:58 FortunaAdministrator
Dobrý den, novou verzi jsme vydali kvůli tomu, že jsme do ní dodávali nové funkce. Uznávám, že na některých starších mobilních telefonech se starší verzí android nemusí fungovat. Doporučuji android aktualizovat na co nejvyšší verzi to jde.
5.1.2017 20:17:58 BEDA1
Zvětšete přímý přenos( obrazovku), nebo tomu říkáte stream, alespoň jako má velikost TIPSPORT. Díky
5.1.2017 21:08:59 FortunaAdministrator
Dobrý den, velikost streamu záleží v nejvyšší míře na vysílacích právech k těmto streamům.
5.1.2017 21:26:53 peggynka1
Příspěvek porušil pravidla diskusního fóra a byl vymazán.
5.1.2017 21:29:16 peggynka1
aha blokujete slovo ti**sport No napíšu to tedy znovu..Máte uplne stejne práva jako u modrejch,přesto všechny vaše streamy nejdou zvětšit a navic nejsou ani HD kvalitni
6.1.2017 10:08:31 FortunaAdministrator
Dobrý den, práva se u některých streamů mohou lišit. Problém se streamy řešil nedávno jeden kolaga...velikostně jsou často stejné, akorát my je máme v základní verzi "neroztažené", zatímco konkurence rovnou "roztažené". Nicméně, Vaše námitky kolegům předám.
5.1.2017 19:40:24 Almelo
lze provest overeni osoby kzera je obcanem CR a ma ucet v zahranici kde pracuje a je vasim clenem v registru
5.1.2017 21:05:52 FortunaAdministrator
Dobrý den, ověření osobních dat by neměl být problém. Co se týče bankovního účtu, tuto informaci Vám zjistím.
5.1.2017 19:36:14 Elbflorenz
Dobrý den. Účet mam už roky a při pořizování, jsem vám OP dával k dispozici. Nechci a nebudu vám posílat žádné Informace, tedy osobního rázu. Nebudu nic měnit a doufám, že Vy nebudete měnit. Jestli to povede ke zrušení účtu, tak jste přišly o trvalý přísun peněz !!
5.1.2017 21:05:15 FortunaAdministrator
Dobrý den, nově ověření všech platebních metod a doplnění všech údajů nám ukládá nová legislativa platná od 1.1.2017.
5.1.2017 19:14:38 anjelik8
Znamena to,že ked si dobijem cez svoj bankovy ucet, fortuna ucet,bude platobna metoda overena?
5.1.2017 21:04:22 FortunaAdministrator
Dobrý den, ano, pokud jste uvedl účet pod zelené tlačítko "doplnit údaje" a dobijete přes něj svoje fortunské konto, bude platební metoda ověřena.
5.1.2017 19:01:45 mistr
při doplňování údajů jsem omylem klikl na přejít na krok 2, ale ještě jsem neměl vyplněn krok 1, nyní mi to při každém přihlášení naskočí už jen na krok 2/2 i když jsem údaje neodeslal, jak se dostanu na krok 1?
5.1.2017 21:02:30 FortunaAdministrator
Dobrý den, pokud se toto stalo u doplňování osobních údajů, pak je nejlepší údaje opravit přímo na pobočce. Pokud u platební metody, nechte si od kolegů odstranit toto ověření, abyste mohl zadat znovu. Zde je link na formulář: https://www.ifortuna.cz/cz/kontakty/kontaktni_formular_ikonto/index.html?referer=fraud
5.1.2017 17:54:31 sob
proč mi nejde spustit casino
5.1.2017 18:36:11 FortunaAdministrator
Dobrý den, casino ještě není spuštěné.
5.1.2017 17:51:11 c7
Doufam že vas pozaviraji za ty podvody. Ani vlastni penize si človek nemuže vybrat, že jste ty lidi neupozornili před novym rokem na ty změny co
5.1.2017 18:42:37 FortunaAdministrator
Dobrý den, vybrat peníze můžete po ověření osobních údajů a následně buď převodem na Váš potvrzený bankovní účet, nebo výběrem na pobočce až do limitu 5000 Kč.
5.1.2017 17:45:50 nguen86
*poo* *poo* *poo* *poo* *poo* *poo* *poo* *poo* *poo* *poo* *poo*
5.1.2017 17:45:35 nguen86
Příspěvek porušil pravidla diskusního fóra a byl vymazán.
5.1.2017 17:37:18 Lucik93
Příspěvek porušil pravidla diskusního fóra a byl vymazán.
5.1.2017 16:46:09 tojazuma
stačí do kolonky platební metoda uvést čísla z karty, kterou mám u fortuny a nyní ji používám
5.1.2017 17:11:46 FortunaAdministrator
Dobrý den, pokud je platební karta vedena na Vaše jméno, pak ano. Pak stačí jen provést platbu pro ověření.
5.1.2017 15:54:30 divoky.m
koukam že tu už i někdo odpovídá. takže, jak dlouho trvá ověření platební metody??? vkládal jsem přes banku v úterý, na kontě připsáno hned a ověření nikde.....
5.1.2017 16:25:47 FortunaAdministrator
Dobrý den, to by mělo být po připsání na náš účet. Nicméně, je chyba na straně ČSOB při platbě Paysec. Je to Váš případ?
5.1.2017 16:46:44 divoky.m
nevim jestli to je muj případ, ale mam poštovní spořitelnu a na fortuně jsem měl peníze hned, takže vklad proběhl v pořádku
5.1.2017 17:00:25 FortunaAdministrator
Prosím, pomocí tohoto formuláře se obraťte přímo na příslušné oddělení: https://www.ifortuna.cz/cz/kontakty/kontaktni_formular_ikonto/index.html?referer=fraud
5.1.2017 14:37:23 77Jenda2108
ono uz nejde vkladat penize a a vybirat na pobocce bez udani uctu
5.1.2017 14:54:46 FortunaAdministrator
Dobrý den, toto by jít mělo.
5.1.2017 13:18:09 macek*1*
Příspěvek porušil pravidla diskusního fóra a byl vymazán.