Registrace a verifikace bankovního účtu

Jakým způsobem zaregistruji bankovní účet?

Je potřeba poskytnout číslo účtu (včetně předčíslí a kódu banky) a doložit, že jste jeho majitelem. Číslo účtu je možné zadat na webu nebo v aplikaci (online), na pobočce, případně doručit příslušnou dokumentaci na centrálu Fortuny.

Jakým způsobem se ověřuje bankovní účet?

Bankovní účet se ověřuje trojím způsobem, a to online platbou, bankovním převodem nebo porovnáním údajů z podkladů, které nám byly doručeny.

Bez nutnosti provedení platby se vlastnictví ověřuje formou Alternativního ověření. Tato možnost se vám ukáže nejen během registrace bankovního účtu ale i ve chvíli, kdy bankovní účet na ověření čeká, nebo bylo jeho ověření neúspěšné. Zde můžete bezpečně nahrát potřebnou dokumentaci, která doloží že jste majitelem daného bankovního účtu. Případně můžete podklady zaslat vyplněním kontaktního formuláře, kde jako předmět vyberete „Vklad/ výběr“.

Můžu registrovat účet, ke kterému mám zřízené dispoziční právo?

Bankovní účet musí být veden na vaše jméno. Pokud jste ale disponentem a byla vám vydána platební karta, která je registrována na vaše jméno, můžete si zaregistrovat tuto kartu.

Jakou částku musím vložit pro ověření platební metody?

Pro ověření platební metody je třeba jednorázově vložit částku 3 Kč. Pro ověření v případě dočasného konta je třeba provést vklad v hodnotě 100 – 3 000 Kč.

Jak dlouho trvá ověření bankovního účtu?

Doba se může lišit dle banky (záleží na rychlosti zpracovaní transakce v systémech banky). Ověření online plateb z bankovních účtů může být už za 5 minut, zpravidla vždy do hodiny, ale v některých případech až druhý den (rychlost odezvy platebních systémů se velmi liší banka od banky a Fortuna tento fakt nemůže ovlivnit).

Pokud systém narazí na chybu v procesu ověření, je třeba doložit vlastnictví bankovního účtu formou Alternativního ověření. Tato možnost se vám ukáže nejen během registrace bankovního účtu ale i ve chvíli, kdy bankovní účet na ověření čeká, nebo bylo jeho ověření neúspěšné. Zde můžete bezpečně nahrát potřebnou dokumentaci, která doloží že jste majitelem daného bankovního účtu. Případně můžete podklady zaslat vyplněním kontaktního formuláře, kde jako předmět vyberete „Vklad/ výběr“.

Jaké dokumenty mohu použít pro ověření bankovního účtu?

Výpis z účtu, smlouvu o vedení účtu, potvrzení o úhradě platby. Z podkladu musí být možné vyčíst číslo účtu a jméno a příjmení majitele bankovního účtu.

Jak změním číslo bankovního účtu?

Pro zobrazení návodu na změnu platební metody vyberte v menu položku "Změna platební metody".

Co v případě, že se platební metodu nepodaří ověřit?

Pokud systém narazí na chybu v procesu ověření, je třeba doložit vlastnictví bankovního účtu formou Alternativního ověření. Tato možnost se vám ukáže nejen během registrace bankovního účtu ale i ve chvíli, kdy bankovní účet na ověření čeká, nebo bylo jeho ověření neúspěšné. Zde můžete bezpečně nahrát potřebnou dokumentaci, která doloží že jste majitelem daného bankovního účtu. Případně můžete podklady zaslat vyplněním kontaktního formuláře, kde jako předmět vyberete „Vklad/ výběr“.