Změna platební metody

Mám nový bankovní účet nebo platební kartu

Novou platební metodu si můžete zaregistrovat a ověřit. Pro odstranění již neplatné platební metody kontaktujte naši podporu přes kontaktní formulář. Jako předmět zprávy vyberte „Vklad/výběr“, případně použijte emailovou adresu [email protected] Žádost je nutné odeslat z emailové adresy, kterou u nás máte zaregistrovanou.

Mám vydanou novou platební kartu, která má stejné číslo jako ta předešlá, jak ji mohu zaregistrovat?

Při pokusu o vklad uvidíte u platební karty, které vypršela její platnost, červené označení s nápisem VYPRŠELA. Zadejte novou platnost a platbu dokončete. V případě problémů kontaktujte naši podporu přes kontaktní formulář, jako předmět zprávy vyberte "Vklad/výběr", případně použijte emailovou adresu [email protected] Žádost je nutné odeslat z emailové adresy, kterou u nás máte zaregistrovanou..