Zřízení online registrace - Dočasné konto

Jak si vytvořím dočasné konto?

Dočasné konto vytvoříte úspěšným vyplněním registračního formuláře na našich stránkách.

Jaké údaje potřebuji k vytvoření dočasného konta?

Ke zřízení dočasného konta je potřeba uvést osobní a kontaktní údaje, datum a místo narození, občanství, prohlášení o politicky exponované osobě. Zvolíte si také vaše přihlašovací údaje – login a heslo. Login je přezdívka, která musí být jedinečná. Heslo je nutné k přihlášení na web.

Je třeba ověřit některé údaje?

Při registraci je nutné ověřit emailovou adresu. Ověření proběhne automaticky poté, co bude potvrzen odkaz zaslaný v emailu. Po dokončení registrace bude zaslán kód k ověření telefonního čísla. Bez tohoto ověření nebude dokončena základní registrace.

Jak dlouho můžu mít registrované dočasné konto?

Platnost dočasného konta je 30 kalendářních dnů. Odpočet začíná následující den po zřízení konta.

Jaká jsou omezení dočasného konta?

Dočasné konto, u kterého nebyla plně dokončena registrace, lze využívat po dobu 30 dnů. Součet všech vkladů nemůže být vyšší než 3000 Kč. Dočasné konto nelze využívat na hotovostní vklady a z účtu nelze vybírat. Pokud nedokončíte proces registrace ve lhůtě 30 dnů, tak vám veškeré výhry propadnou a budete mít pouze nárok na vrácení nevyčerpaného vkladu.

Jak se přihlásím do svého účtu? Kde získám heslo?

Přihlásíte se pomocí přihlašovacího jména (loginu) a hesla. Login si každý sázející volí sám během registrace, tento údaj je neměnný po celou dobu trvání registrace k Fortuně. Login musí být unikátní, musí mít minimálně 5 a maximálně 20 pozic, nesmí obsahovat diakritiku a některé nepovolené znaky (např. mezeru na začátku či konci). Heslo je automaticky zasláno po úspěšné verifikaci emailové adresy, nebo při dokončení registrace na pobočce Fortuny. Sázející je povinen si ho po prvním přihlášení změnit.

Jak si mohu vyplatit výhry z dočasného konta?

K vyplacení výher z dočasného konta je nutné dokončit registraci konta sázejícího.

Registruji se podruhé a nejde mi dokončit proces registrace Dočasného konta, co mám dělat?

Pravděpodobně jste v předchozích registracích uvedl stejné tel.č. nebo email. V takovém případě se prosím obraťte na zákaznickou podporu, kde vám pomohou s dokončením registrace.