Nejčastější dotazy

Nedaří se mi ověřit totožnost

Ministerstvo financí, odbor 73 - Procesní agendy a regulace hazardu, informuje provozovatele hazardních her, že dne 20. 6. 2020 od 14:00 do 21. 6. 2020 20:00 proběhne odstávka základních registrů. V uvedený termín nebude registr dostupný. Z toho důvodu nebude možné zajistit dálkové ověření totožnosti a věku osoby žádající o registraci.

Jak ověřím svou totožnost online?

Využijte poslední části návodu zde.

Registruji se podruhé a nejde mi dokončit proces registrace Dočasného konta, co mám dělat?

Pravděpodobně jste v předchozích registracích uvedl stejné tel. č. nebo email. V takovém případě se prosím obraťte na naší zákaznickou podporu, kde vám pomohou s dokončením registrace.

Zadal jsem žádost o výběr a prostředky ihned zmizely z mého účtu. Jak žádost o výběr stornuji?

V sekci "Vklady a výběry" -> "Čekající transakce" vyberte žádost a klikněte na "Zrušit". Po potvrzení budou prostředky opět uvolněny na vaše konto.

Jak funguje bonus "Vsaď 200 a získej 400"?

Je to jednoduché, stačí provést vklad na hráčské konto. Po uzavření sázek v celkové hodnotě počátečního vkladu (minimální kurz 1,5) získáte 200% z tohoto vkladu až do výše 400 Kč. Sázky, u kterých byl využit CashOut, se nezapočítávají do požadovaného obratu. Částka bude připsána na hráčské konto do 24 hodin po splnění podmínek bonusu.

Mám bankovní účet, který není vedený na moje jméno. Co mám dělat?

Takový účet nelze ze zákona akceptovat pro účel ověření platební metody. Bankovní účet musí být veden na vaše jméno. Pokud jste pouze disponentem a byla vám vydána karta, která je registrována na vaše jméno, můžete si tuto platební kartu ověřit jako platební metodu. V případě, že žádný takový bankovní účet / platební kartu nemáte, můžete využít možnosti založení bankovního účtu na vaše jméno u některých bank zcela zdarma.

Jak dlouho trvá ověření platební metody?

Ověření platební metody může být okamžitě, pokud použijete platební kartu, která podporuje 3D Secure zabezpečení. U ostatních platebních karet se doba může lišit dle banky (rychlost zpracovaní transakce v internetovém bankovnictví banky). Ověření online plateb z bankovních účtů může být už za 5 minut. Tento proces zpravidla trvá do hodiny, ale v některých případech až do druhého dne (rychlost odezvy platebních systémů se velmi liší u odlišných bank, Fortuna tento fakt bohužel nemůže ovlivnit). Pokud systém narazí na chybu v procesu vašeho ověření, budete kontaktovaní zákaznickou podporou. Případně tak můžete učinit sami - vyplněním kontaktního formuláře s předmětem „Vklady a výběry“.

Zapomněl jsem / chci změnit heslo

V pravém horním rohu stránky stačí kliknout na "Přihlásit" -> "Zapomenuté heslo". Stačí vyplnit datum narození a přesný tvar vaší přezdívky. Poté vám bude na emailovou adresu, kterou máte vyplněnou ve svém profilu, zaslán odkaz na změnu hesla. V případě, že heslo znáte, můžete si ho kdykoliv změnit na webu v sekci „Nastavení“.

Zapomněl jsem / chci změnit PIN

Dostavte se s platným dokladem totožnosti na kteroukoliv z našich provozoven. Na místě budete vyzván k zodpovězení bezpečnostních otázek. Jakmile je úspěšně zodpovíte, bude vám umožněn reset vašeho PIN. V případě, že PIN znáte, můžete si ho kdykoliv změnit na naší provozovně nebo na webu v sekci „Nastavení“.